FAQ sklep fryzjerski

Czy przyjmujecie zamówienia na telefon?

Tak przyjmujemy szczegóły na temat zamówień na telefon znajdują się w dziale jak kupować.

 

Czy wysyłacie towar za granicę?

Generalnie sklep negozio.pl działa na terenie Polski. Staramy się jednak każdą sprawę przesyłek za granicę traktować indywidualnie. W celu bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt z nami.

 

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT w ciągu 7 dni od daty zakupu towaru.

Klient musi podać swój numer NIP jeżeli chce mieć od nas fakturę.

 

Jaki jest koszt przesyłki i ile idzie paczka?

Koszt przesyłki zależy od formy dostawy towaru. Szczegóły znajdą Państwo w dziale dostawa.

Średni czas dostawy towaru od momentu złożenia zamówienia wacha się od 2-5 dni i zależy od formy wysyłki.

 

Czy przy zakupie kilku rzeczy płaci się tylko za jedną wysyłkę?

Tak przy zakupie kilku rzeczy, płaci się za jedną wysyłkę. Sklep nie liczy kosztów wysyłki za każdą rzecz oddzielnie. Warunkiem tu jest wysyłka pod jeden adres.

 

Czy  przy zakupach w Państwa sklepie trzeba się logować?

Nie ma obowiązku logowania się u nas, po wypełnieniu formularza zakupowego mogą Państwo kupować bez konieczności logowania się.

 

Jakie są dostępne u was formy płatności?

W sklepie dopuszczamy dwie formy płatności przelewem lub za pobraniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel